The "oh-so-chic" dress!

tnra4 tnra0 tnra6 tnra5 tnra2 tnra1 tnra3 tnra7 

 Isn't this dress adorable? I loved it the instant I saw it on TinaR website, mainly because of that shade of green and the shape of the skirt - so young and fun! And the fact that it is made out of two different fabrics which work together so amazing and the skirt is made out of faux leather? That is something that stuck into my mind. 
 I received this dress yesterday and I couldn't wait to take some photos in it and also with my new pair of killer heels which make me feel like a queen (oh yea...I have a huge grin on my face now)
 Hope you like it! 

 Nu-i asa ca rochia este adorabila? Rochiile TinaR sunt mereu chic si pentru toate varstele, asta mi-a placut mereu la ei, iar de rochia aceasta pot sa spun ca m-am indragostit! Mai ales de nuanta aceea de verde si de croiala ei joviala. Dar cel mai mult mi-a atras atentia partea de jos care este realizata din piele falsa, este usoara si are o textura superba; mi se pare ca merge de minune cu partea de sus. 
Rochia este disponibila pe site-ul TinaR, doar online dar ghiciti ce! In perioada februarie-martie, pentru comenzile ce depasesc 50 RON, aveti reducere de 10% de la mine ! Trebuie doar sa introduceti codul "FRUMU" in casuta de voucher inainte de a finaliza comanda. Simplu! 

 Spor la shopping!

Wearing: TinaR dress, MiniPrix shoes (Fullah Sugah brand), H&M tights, vintage bag and belt, Meli Melo black ring. 



 

0 comments:

Post a Comment